Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
0

Gyakran ismételt kérdések

Ha valami kétsége lenne..


Kérdése van? Valamit nem ért az áruházzal kapcsolatban? Esetleg a rendelési folyamatban vagy egyéb témában akadt el? Gyakran ismételt kérdéseink között biztos választ talál. Ha mégsem, keressen minket és segítünk!

 

1. Kötelező regisztrálnom vásárlásnál?

Nem, ez pusztán egy remek lehetőség, ha később is vásárolni kíván áruházunkból. Azon kívül vannak bizonyos kedvezményekre, csomagajánlatokra kizárólag regisztrált vásárlóink jogosultak, tehát megéri regisztrálni!

2. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizethet utánvéttel a futárnak, vagy elektronikusan PayPal, illetve Simple Pay segítségével, de lehetőség van banki átutalásra is.
Amennyiben a termékeket személyesen veszi át, úgy a boltban készpénzes vagy bankkártyás fizetést választhat.

3. Banki átutalás esetén, milyen számlaszámra utalhatok?

Kedvezményezett bankja: Balaton-felvidéki Takarékszövetkezet

Kedvezményezett neve: Folly Arboretum és Borászat Nonprofit Kft.

Kedvezményezett számlaszáma: 72800030-15336983

4. Mik a szállítási módok?

Házhozszállítás futárszolgálattal, vagy boltunkban való személyes átvétel.

5. Mennyibe kerül a futárral való házhozszállítás?

Amennyiben 20.000 Ft fölött vásárol,  INGYEN szállítunk, 20.000 Ft-ig pedig egységesen 1925 FtA díjak kizárólag Magyarország területén érvényesek!

6. Külföldre is rendelhetek?

Jelenleg külföldre nem tudunk szállítani.